اتخاذ تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی به گردشگران تعطیلات عید فطر در شهرستان بانه

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه گفت: باتوجه به ورود و اقامت حجم بالای مسافر و گردشگرپذیر بودن این شهرستان، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مناسب به هموطنان و مسافران در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر، ویژه تعطیلات عید سعید فطر اتخاذ شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، محمد حسینی روز چهارشنبه 30 فروردین‌ماه 1402 در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه عید سعید فطر که به ریاست فرماندار بانه و با حضور اعضای ستاد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: طبیعت زیبا در کنار بازار تجاری و دیگر جاذبه‌های موجود در شهرستان، همواره زمینه حضور گردشگران را در تمام ایام سال به‌ویژه در فصل بهار و تابستان فراهم کرده است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه افزود: با هماهنگی به‌عمل آمده، مقدمات لازم را برای استقبال و ارائه خدمات مطلوب به هموطنانی که در تعطیلات عید فطر شهرستان بانه را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند در دستور کار قرار داده‌ایم.

او عنوان کرد: تأسیسات گردشگری شهرستان اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و تفریحی آمادگی لازم را برای پذیرش و میزبانی گردشگران در تعطیلات عید فطر دارند.

حسینی با بیان این‌که نوروز امسال شهرستان بانه با استقبال بسیار خوب گردشگران روبه‌رو شد، گفت: تلاش خواهیم کرد با مشارکت و همکاری بخش خصوصی و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان میزبانی شایسته برای  مهمانان و گردشگران ورودی به بانه باشیم و سفری زیبا و  بدون دغدغه‌ رابرای آنها رقم بزنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020131348468

برچسب‌ها