احصای ۱۶۰ فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری گلستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در جلسه مشترک سامان‌دهی تفرجگاه‌های سطح استان گلستان و گروه کاری تخصصی تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان از احصای ۱۶۰ فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان خبر داد و بر لزوم تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری برای این فرصت‌ها تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری روز شنبه 9 اردیبهشت‌ماه 1402 در جلسه مشترک سامان‌دهی تفرجگاه‌های سطح استان گلستان و گروه کاری تخصصی تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان که با حضور جمعی از مدیران‌کل و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برگزار شد، گفت: ۱۶۰ فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان احصا شده که نیاز است به‌منظور تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری بازنگری شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان تأکید کرد: طبق دستور اکید استاندار گلستان باید با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در اولین زمان ممکن ضمن نگاه حفاظتی بسته‌های سرمایه‌گذاری بی‌نام به‌منظور تسهیل درروند توسعه گردشگری استان تهیه شود.

او خاطرنشان کرد: همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری در تابستان سال جاری در تهران برگزار می‌شود و هدف ما حضور پررنگ و نتیجه‌بخش در این همایش است.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی استانداری گلستان نیز در ادامه این جلسه گفت: به‌منظور تسهیل درروند تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری جلسه مشترک با حضور منابع طبیعی، میراث‌فرهنگی و پلیس پیشگیری از جرم تشکیل شود.

علی وفایی بیان کرد: در این راستا فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها همکاری لازم را در کنار ادارات کل داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020210118658

برچسب‌ها