برگزاری نخستین جلسه کمیسیون نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان یزد در سال جدید

نخستین کمیسیون نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری یزد در سال‌جاری برای بررسی و رسیدگی به 6 مورد شکایت تشکیل شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، این جلسه روز گذشته 12 اردیبهشت‌ماه به مسئولیت سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل و با حضور اعضا و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد و با توجه به اهمیت رعایت ضوابط توسط دفاتر مسافرتی و الزامات انعقاد قرارداد و ارائه خدمات به مشتریان مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: با بررسی شکایات مطروحه و در راستای احقاق حقوق مسافر مقرر شد یک دفتر به دلیل تعدد شکایات، عدم انعقاد قرارداد، عدم ارائه خدمات مطابق تبلیغات صورت گرفته و ایجاد نارضایتی مسافرین، به سه ماه تعلیق محکوم و نسبت به جبران خسارت مشتری اقدام کند.

خورشیدی اظهار کرد: همچنین نسبت به درج اخطار در پرونده دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اقدام شد تا نسبت به جبران خسارت مسافرین اقدام کنند.

او تأکید کرد: همه دفاتر خدمات مسافرتی استان باید نسبت به انعقاد قرارداد با مسافر یا نماینده مسافران اقدام کنند و در صورتی که مشکلی توسط مسافر مطرح شود ملاک قرارداد منعقده خواهد بود و چنانچه دفتر قراردادی با مسافر نداشته باشد، قطعاً متخلف تلقی شده و طبق آیین‌نامه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برای مرتبه اول تذکر و بعد درج اخطار و در مرحله آخر نسبت به لغو مجوز اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020213104720

برچسب‌ها