جهانی شدن همدان نیازمند همدلی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان در کمیسیون گردشگری، سرمایه‌گذاری و مالی شورای اسلامی شهر همدان با موضوع بررسی چگونگی پیشرفت پرونده ثبت جهانی همدان گفت: پای کار بودن شهرداری و شورای شهر همدان نقطه قوت برای تسریع پیشبرد اهداف در مسیر به نتیجه رسیدن این پرونده است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محسن معصوم علیزاده روز سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه به نقش تأثیرگذار وزارت میراث‌فرهنگی در مدیریت سفر در کشور اشاره کرد و گفت: در نوروزی که پشت سر گذاشتیم شاهد تغییر ذائقه گردشگران در انتخاب مقاصد گردشگری در غرب کشور بودیم و این نکته مهمی در رونق گردشگری غرب کشور است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: با توجه به این اتفاق مطلوب لازم است که برای ارائه خدمات متفاوت و جذب گردشگر در همدان با برنامه‌ریزی بهتر چند رویداد ملی خوب تعریف شود.

معصوم علیزاده به نقش تأثیرگذار همراهی شورا و شهرداری همدان تأکید کرد و گفت: برای ورود ارزیابان یونسکو به همدان در دقیقه 90 هستیم و همراهی مدیریت شهری در حال حاضر برای پرونده ثبت جهانی، بسیار حائز اهمیت است.

او گفت: پرونده ثبت جهانی هگمتانه مهم‌ترین کار ما در دو ماه آینده است و باید همه کمک کرده و پای کار باشند تا این اتفاق ثبت برای همدان رقم بخورد. معتقدیم همدان بر قله تاریخ در کشور ایستاده و همدلی و پای کار بودن مسئولان و مردم و جامعه محلی در آینده نزدیک موجب می‌شود همدان به عرصه جهانی ورود کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان به نقش بی‌بدیل رسانه اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها می توانند با پرداختن به موضوع ثبت جهانی در همدان و جریان سازی خبری موجب شوند ظرفیت‌های همدان به خوبی معرفی و شناسانده شود.

او گفت: می توان با یک همدلی همدان را به قله رفیع جهانی رساند و این مهم هدف همه ما است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020213889364

برچسب‌ها