نمایندگی میراث‌فرهنگی در شهرستان سیریک هرمزگان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: برای نخستین‌بار به‌زودی نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سیریک برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و مردم این شهرستان در سه حوزه تخصصی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی راه‌اندازی می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، نشست مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان با فرماندار سیریک باهدف همکاری بیشتر و ارتقای ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سیریک برگزار شد.

محمد محسنی روز شنبه 16 اردیبهشت‌ماه 1402 در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سیریک گفت: شهرستان سیریک با توجه به ظرفیت، بافت اجتماعی و فرهنگی که دارد زمینه بسیار خوبی برای فعالیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به نقش شهرستان سیریک و قرارگیری آن در تنگه هرمز و وجود ظرفیت‌های بالای گردشگری و صنایع‌دستی، تصریح کرد: برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و مردم این شهرستان در سه حوزه تخصصی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، به‌زودی برای نخستین‌بار، نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

محمدرضا پاکروان فرماندار سیریک در ادامه در این نشست با اشاره به اینکه سیریک در حوزه گردشگری از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است، گفت: سرمایه‌گذاران زیادی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شهرستان مراجعه می‌کنند که با برنامه‌ریزی مشترک با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان می‌توان از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

او همچنین بر همکاری متقابل برای توسعه گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سیریک اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020216395344

برچسب‌ها