اختتامیه نخستین دوره مروری بر آثار سینمای مستند ایران در محوطه گنبد سلطانیه برگزار شد

مدیر پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه گفت: آیین اختتامیه نخستین دوره سالانه مروری بر آثار سینمای مستند و اختتامیه هشتمین جشنواره استانی فیلم کوتاه زنجان در محوطه پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه سلطانیه شامگاه 21 اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، ابولفضل عالی روز جمعه 22 اردیبهشت ماه گفت: آیین اختتامیه نخستین دوره سالانه مروری بر آثار سینمای مستند و اختتامیه هشتمین جشنواره استانی فیلم کوتاه زنجان در محوطه پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه شامگاه 21 اردیبهشت ماه برگزار شد.

مدیر پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه افزود: 12 اثر برگزیده نخستین دوره سالانه مروری بر آثار سینمای مستند در محوطه و تربت خانه گنبد سلطانیه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با حضور هنرمندان استانی و کشوری و مقامات استانی و شهرستانی به نمایش درآمد.

 او بیان کرد: مقصدهای گردشگری به‌عنوان کانون اصلی جذب گردشگران، نقش بنیادی در توسعه صنعت گردشگری دارند. زمانی می‌توان یک مقصد گردشگری را متمایز و موفق جلوه داد که بتوان در آن تجربه‌های منحصربه‌فرد و جدیدی را به گردشگر ارائه داد، این وظیفه بر عهده رویدادهای گردشگری نهاده شده است.

عالی افزود: این جشنواره‌ها و رویدادها فرصتی برای تقویت گردشگری و معرفی زیبایی‌های استان‌های مختلف به گردشگران داخلی و خارجی است.

مدیر پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه بیان کرد:  برگزاری رویدادهای فرهنگی در محوطه بناهای تاریخی فرصت مناسبی است تا توجه بیشتر هموطنان را به این بناها جلب کنیم و عموم مردم را به آشنایی با این بناها تشویق کنیم.

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020222931778

برچسب‌ها