کهگیلویه و بویراحمد سرزمین جاذبه‌های بی‌نظیر طبیعی است/ ظرفیت خوب «دنا» برای تبدیل به مقصد طبیعت‌گردی

مهندس ضرغامی در بازدید از جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان سرزمین جاذبه‌های بی‌نظیر طبیعی است.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر سی‌سخت، اظهار داشت: سی‌سخت از ظرفیت‌های مهم گردشگری در کشور است.

وی افزود: برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مناطق کمتر برخوردار مثل کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی برنامه‌ریزی می‌شود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با توجه به استقبال گردشگران در فصول مختلف سال از جاذبه‌های کهگیلویه و بویراحمد، توسعه زیرساخت‌ها در این استان مورد توجه جدی دولت سیزدهم قرار می‌گیرد.

ضرغامی دامنه‌های دنا را از ظرفیت‌های مهم طبیعت‌گردی در کشور عنوان و بیان کرد: دنا قابلیت خوبی برای تبدیل شدن به مقصد گردشگران خارجی علاقه‌مند به طبیعت‌گردی دارد.

او آبشارهای زیبا، چشمه‌های خروشان و آب و هوای مطبوع را از جاذبه‌های مهم شهر گردشگری سی‌سخت عنوان کرد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تشریح اقدامات صورت‌گرفته از سوی دولت در بحث توسعه زیرساخت‌های گردشگری، یادآور شد: سرمایه‌گذاری مناسبی در شهر گردشگری سی‌سخت انجام شده است، با این وجود هنوز هم ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که برای شکوفا شدن آنها برنامه‌ریزی می‌شود.

تخصیص اعتبار ملی برای توسعه زیرساخت‌های چشمه‌میشی «سی‌سخت»

مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از منطقه گردشگری چشمه‌میشی سی‌سخت، از تخصیص اعتبار ملی برای توسعه زیرساخت‌های این منطقه گردشگری خبر داد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020228761888