کار فعالان روابط‌عمومی هدایتگری است

استاندار اصفهان در آخرین روز از پاسداشت هفته روابط‌عمومی و در جمع مدیران روابط‌عمومی استان، کار فعالان این حوزه را همچون انبیاء هدایتگری جامعه دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، به همت مدیریت روابط‌عمومی استانداری اصفهان و نهادهای اداری استان، نخستین نشست مدیران روابط‌عمومی استان با حضور بیش از 250 نفر از مدیران روابط‌عمومی نهادهای اداری استان، پس از همه‌گیری شیوع کرونا، در تالار پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان، روز دوشنبه 1 خردادماه سال 1402 برگزار شد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در این نشست گفت: دقت، صراحت و سرعت، از جمله ویژگی‌های فعالیت مثبت در روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های دولتی است، لذا نقش روابط‌عمومی‌ها، نقشی راهبردی است که می‌تواند به‌صورت اساسی در تصمیم‌گیری‌های ارگان‌های مختلف تأثیرگذار باشد.

او ادامه داد: بی‌شک نقش روابط‌عمومی همچون نقش پیامبران و انبیاء هدایتگری است، لذا معتقدم می‌بایست تمامی امورات جاری کشور، پیوستی رسانه‌ای داشته باشند.

در این نشست محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان نیز گفت: به‌عنوان رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان تأکید می‌کنم سهولت و استمرار در اطلاع‌رسانی محور توسعه پایدار استان است.

او ادامه داد: امروز با شعار امیدآفرینی، مسئولیت اجتماعی و جهاد تبینی باید با مردم‌داری و بافهم و درک بالا و تیزبینی همراه با شجاعت در حوزه روابط‌عمومی، فعالیت‌های دولت را به آگاهی همگان برسانیم.

در حاشیه این نشست شهرام امیری مدیر امور فرهنگی و ارتباطات اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان نیز با تبریک پاسداشت هفته میراث‌فرهنگی گفت: بی‌تردید در یک دهه اخیر شاهدیم که با همکاری صمیمانه اداره‌کل و فعالان رسانه‌ای جنبشی مدنی به‌منظور آگاهی بخشی در میان آحاد هم استانی‌ها در زمینهٔ لزوم حفاظت همگان از آثار تاریخ شکل‌ گرفته است.

او ادامه داد: امروز مردم اصفهان نه‌تنها خود را حافظان اصلی میراث‌فرهنگی می‌دانند، بلکه به‌نوعی خود را ناظر و مطالبه‌گر در امورات مربوط به میراث‌فرهنگی و به‌ویژه صنایع‌دستی می‌دانند که این امر ستودنی است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402030223170

برچسب‌ها