احداث هتل در زنجان و ابهر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: ۴سرمایه‌گذار درخواست احداث هتل چهار و پنج‌ستاره را در استان زنجان دارند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی گفت: دو نفر سرمایه‌گذار برای احداث هتل پنج ستاره در شهر زنجان و دو نفر متقاضی برای احداث هتل چهار ستاره در شهرستان ابهر درخواست دادند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: در حال حاضر تب گردشگری و درخواست سرمایه‌گذاری در این حوزه در استان زنجان بالا رفته است و متقاضیان خوبی در حال ارزیابی این حوزه هستند و تقاضای خود را مبنی بر سرمایه‌گذاری در حوزه تاسیسات گردشگری اعم از مجتمع‌های گردشگری، هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی و بوم‌گردی پیگیری می‌کنند.

او با بیان اینکه برای احداث هتل چهار ستاره در ابهر یک موافقت‌نامه صادر و کلنگ‌زنی شده است، گفت: در شهر زنجان نیز پیگیر زمین برای احداث هستیم.

صفوی تصریح کرد: در چند ماه اخیر چندین اقامتگاه بوم‌گری و سنتی به بهره‌بردای رسیده است و به نظر بهترین روش برای تامین ظرفیت‌های اقامتی و پذیرایی و گسترش در سطح استان به دلیل گستردگی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و پراکندگی در سطح هر شهرستان این اقامتگاه‌های سنتی و بوم گردی است که می‌تواند حداقل گردشگران داخلی را تحت پوشش قرار دارد.

او با اشاره به اینکه در سال گذشته دو پروژه الماس غرب و شهر راز که اقامتی و پذیرایی بودند در ابهر به بهره‌برداری رسیدند افزود: حدود ۲۰۰ تخت به تخت‌های استان اضافه شده است.

صفوی با اشاره به اینکه دولت زیرساخت‌ها را تامین می‌کند گفت: دولت تسهیلات خوبی در احداث هتل‌ها در نظر گرفته است و از سرمایه‌گذارانی که به این بخش ورود کند با پرداخت تسهیلات حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020329931530

برچسب‌ها