جای نگهداری از کودک، کانون پرمهر خانواده است

رییس جمهوری وظیفه دولت را حمایت از موسسات نگهداری کودک دانست و گفت: کودک نیازمند عاطفه پدری و مادری است و با وجود همه زحماتی که در این موسسات کشیده می شود، جای نگهداری کودک، کانون پرمهر خانواده است.

به گزارش میراث آریا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی و همایش تجلیل از خانواده‌های فرزندپذیر در سالن اجلاس سران خطاب به حاضران در این مراسم اظهار داشت: عشق و محبت شما ارزشمند است. شکر گزاری اصلی از زحمات شما و تشکر و قدردانی همان بیان امیرالمؤمنین است که می فرمایند جایگاه بهشت برین برای خانواده و پدر و مادری است که بسیاری از راحتی خود را می گیرد و با اراده و اختیار استراحت را از خود سلب می‌کنند تا دیگری در راحتی باشد .این ایثار و گذشت بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: اینکه انسانی زحمتی را برای خود ایجاد کند برای یک چشم انداز روشن و امیدوار شاید به ظاهر زحمت باشد ولی در باطن. خودسازی و کمک به جامعه است.

رییس جمهوری خاطر نشان کرد: بسیاری هستند که لذت زودگذر را می پسندند ولی خردمندان و آینده نگران و ایثارگران نگاهشان به خودسازی و جامعه سازی و رضایت پروردگار و ساختن یک فرد است‌.

وی تاکید کرد: فرزند و کودک نیازمند عاطفه پدر و مهریاری است ،موسسه جایگاه نگهداری کودک نیست دولت وظیفه حمایت دارد. درست است، ولی موسسه علیرغم تمامی زحمات جای نگهداری کودک نیست، جای نگهداری کودک کانون پرمهر خانواده است‌ .

انتهای پیام/

کد خبر 1402042502044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha