حمایت از صنایع‌دستی و گردشگری تأثیر به سزایی در مهار تورم دارد

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: واگذاری حق مالکانه معادن به استان‌ها، حمایت از صنایع‌دستی و گردشگری، مشارکت بخش خصوصی و رویکرد مهار تورم از ویژگی‌های بودجه امسال است که قطعاً در مهار تورم تأثیر به سزایی دارد.

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با میراث آریا اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در بودجه سال ۱۴۰۲ وجود دارد این است که فروش نفت در آن ۲۵ درصد افزایش داشته است که نشان از گستردگی ارتباطات و توانایی در دور زدن تحریم‌هاست.

نماینده مردم البرز، آبیک و قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان مجلس همراه با مدیران هستند و همه باید کمک کنیم تا با تقویت وحدت و تعامل سه قوه مسیر خدمت رسانی به مردم تسریع شود.

وی یادآور شد: در کنار حفظ استقلال سه قوه باید همه در کنار هم باشیم تا توسعه استان ها شتاب گرفته و رضایت مردم جلب شود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واگذاری حق مالکانه معادن به استان‌ها، حمایت از صنایع‌دستی و گردشگری، مشارکت بخش خصوصی و رویکرد مهار تورم از ویژگی‌های بودجه امسال است که قطعاً در مهار تورم تأثیر به سزایی دارد.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به اینکه بنده در کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی هستم، معتقدم اعتبارات اختصاص یافته به تأمین دارو وتجهیزات پزشکی هم ناکافی است و اگر در این زمینه به موقع اقدام نشود؛ قطعاً در ماه‌های آینده با کمبود دارو مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042502091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha