مشکلی برای اسکان مسافران و زائران ماه محرم در قم وجود ندارد / انجام بازدیدهای نظارتی از واحدهای اقامتی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم با بیان این که تمامی تمهیدات لازم برای میزبانی و اسکان مسافران و زائران در شهر قم اندیشیده شده است، گفت: هیچ مشکلی برای اسکان مسافران و زائرانی که در ماه محرم به قم سفر می‌کنند وجود ندارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، علیرضا ارجمندی روز جمعه 30 تیر 1402 با بیان این مطلب و در حاشیه بازدید از تعدادی از واحدهای اقامتی قم، اظهار کرد: هم زمان با فرا رسیدن ماه محرم و با توجه به پیش‌بینی حضور و سفر دوست‌داران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در قم، تمامی واحدهای اقامتی استان آمادگی میزبانی از زائران و مسافران را در این ایام دارند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، افزود: به همین منظور بازرسی‌ها و بازدیدهای نظارتی از واحدهای اقامتی انجام شده و هیچ مشکلی برای اسکان مسافران و زائران در قم وجود ندارد.

او با بیان این که قم به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری زیارتی در کشور شناخته می‌شود، اضافه کرد: ماه محرم فرصتی برای توسعه گردشگری زیارتی است و پیش‌بینی می‌شود در این ایام و خصوصا در روزهای تاسوعا و عاشورا، کاروان‌ها و تورهای گردشگری زیارتی به قم وارد می‌شوند.

ارجمندی اضافه کرد: به همین منظور بازدیدهای نظارتی را انجام داده‌ایم و تمهیدات لازم برای اسکان و میزبانی از زائران و مسافران اندیشیده شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، خاطرنشان کرد: این استان در حال حاضر دارای ۴۳ هتل و ۲۴ هتل‌آپارتمان با ظرفیت بیش از ۷هزار تخت است. ضمن این که تعداد زیادی از واحدهای اقامتی مجاز با عنوان مهمان‌پذیر و خانه‌مسافر در قم فعال هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402043102506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha