اعلام آمادگی حسینیه اعظم زنجان برای میزبانی از عزاداران حسینی

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: برای ۷۵۰۰ نفر شرکت‌کننده در مراسم یوم العباس، اسکان و تهیه یک وعده غذا از سراسر کشور انجام شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان،  علیرضا فیروزفر اعلام کرد: پیش‌بینی کرده‌ایم که امسال میزبان حدود 5هزار تا ۷۵۰۰ مهمان اباعبدالله از سراسر کشور باشیم، علاوه بر اسکان، یک وعده غذا نیز برای زوار امام حسین (ع) در زنجان تدارک دیده شده است. برنامه‌های امسال حسینیه اعظم زنجان با اعلان عزای حسینی همراه با تجلیل از یکی از پیرغلامان شد.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان به برنامه‌های هشتم محرم نیز اشاره کرد و افزود: هشتم محرم امسال دوباره نوای «یا حسین» و «یا ابوالفضل» را از خیابان‌های پایتخت شور و شعور حسینی خواهیم شنید.

فیروزفر با اشاره به اینکه شب‌های محرم امسال نیز خادمان حسینیه اعظم زنجان پذیرای عزاداران حسینی خواهند بود، اظهار کرد: برنامه‌های امسال از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز شده و تا ۱۵ دقیقه بامداد ادامه خواهد داشت که شامل برنامه سخنرانی و مراسم عزاداری بوده و در مجموع حسینیه اعظم زنجان به مدت ۱۳ شب میزبان عزاداران حسینی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402050300116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha