برندسازی گردشگری استان سمنان در سطح بین‌المللی، نیازمند مشارکت همگانی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: برندسازی گردشگری استان سمنان در سطح بین‌المللی نیازمند مشارکت همگانی است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده در دیدار با رئیس دبیرخانه بین‌المللی سمنان در اتحادیه شهرهای جاده ابریشم ایران گفت: ایجاد زمینه گردشگری پایدار و توسعه گردشگری امروزه بدون مشارکت و همراهی دیگر دستگاه‌های اجرایی امکان‌پذیر نیست و باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای برندسازی گردشگری استفاده شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بابیان اینکه در ماه‌های آینده رویداد بین‌المللی پایتخت جاده ابریشم ایران در سمنان با حضور 20 کشور عضو اتحادیه جاده ابریشم برگزار خواهد شد گفت: بازار 20 کشور عضو اتحادیه شهرهای جاده ابریشم جهان آن‌قدر مهم است که بتوان با سرمایه‌گذاری در جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران این کشورها، فرصت‌های توسعه گردشگری سمنان را فراهم کرد.

حسین موسوی، رئیس دبیرخانه بین‌المللی سمنان در اتحادیه شهرهای جاده ابریشم ایران با تأکید بر لزوم هم‌افزایی در تثبیت برند سمنان برای پایتخت جاده ابریشم در راستای توسعه گردشگری سمنان گفت: وجود ظرفیت‌های بالقوه گردشگری و جذب گردشگر در استان سمنان به‌خصوص شهر سمنان با داشتن برنامه تخصصی می‌تواند گردشگری سمنان را در سطح بین‌المللی به‌عنوان یک مقصد گردشگری مطرح کند که البته برگزاری رویداد بین‌المللی گردشگری یکی از این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402050800395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha