جلسه ارزیابی فعالیت‌های ستاد اسکان خراسان شمالی برگزار شد

در جلسه مشترک اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی و آموزش‌وپرورش استان فعالیت‌های ستاد اسکان در تابستان مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، این جلسه صبح روز گذشته دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ در دفتر مدیرکل آموزش پرورش خراسان شمالی برگزار شد.

در این جلسه ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی با ارائه گزارش از روند اسکان زائران و گردشگران ورودی به استان گفت: با در نظر گرفتن ظرفیت‌های اسکان این نهاد در تابستان امسال تاکنون بیش از ۶۰۰۰ مورد اسکان در سامانه‌های مراکز پذیرش به ثبت رسیده است.

اکبری ضمن قدردانی از هماهنگی‌های ستاد اسکان خواستار توجه به زیرساخت‌های بخش اقامت شد و تأکید کرد: با توجه به فرسوده‌شدن تجهیزات مدارس اسکان استان نیازمند اختصاص بودجه مناسب برای بروز رسانی این امکانات هستیم.

در ادامه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی و دبیر ستاد سفر استان نیز ضمن قدردانی از تعامل اداره کل آموزش‌وپرورش و کمک به تسهیل حضور گردشگران و زائران در استان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با همکاری و مشارکت در تجهیز مدارس اسکان، اطلاع‌رسانی جاذبه‌های گردشگری در مراکز پذیرش و همچنین همکاری‌های مشترک به‌منظور آشنایی و تبیین مقوله میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در مدارس استان و هنرستان‌های تخصصی توسط کارشناسان اداره‌کل سفری مطلوب و خاطره‌انگیز برای مسافران ورودی به استان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051000570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha