3 حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بوشهر بسیار با اهمیت است

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بسیار با اهمیت است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، عبدالکریم جمیری امروز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ در نشست با اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به واسطه ارتباط مستقیم با مردم و تاثیرگذاری بر جامعه بسیار با اهمیت است.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: ما آمادگی پیگیری پیشنهادت خوب وزارتخانه و استان را در خصوص اقتصاد دریا محور و دریا پایه در سه حوزه تخصصی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی داریم و از این موضوع استقبال می‌کنیم.

او ادامه داد: تلاش ما حمایت از این موضوع در برنامه هفتم بوده تا با تحقق آن، مردم، ساحل‌نشینان و گردشگران از برکات آن بهرمند شوند.

در ادامه این نشست اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر بیان کرد: خواسته ما حمایت از برنامه‌های پیش‌روی استان و وزارتخانه بوده و امیدوارم همچون گذشته با نگاه ویژه و مثبت شما این مهم دنبال شود.

او در پایان تاکید کرد: بدون تردید ما با تمام توان و ظرفیت با نگاه به ضابطه‌های قانونی به دنبال تحقق اهداف و عملکرد مثبت در راستای کار جهادی و انقلابی هستیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051400729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha