محلات و دلیجان استان مرکزی بیشترین سهم گردشگر در استان دارند

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: محلات و دلیجان بیشترین سهم در جذب گردشگر را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش روابط‌عمومی  اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، سید حسن حسینی گفت: شهرستان‌های محلات و دلیجان در استان مرکزی به دلیل دارا بودن ظرفیت‌های گردشگری، سهم بیشتری را در جذب گردشگر به خود اختصاص داده‌اند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی اظهار کرد:  شهرستان‌های محلات و دلیجان، اراک، ساوه، خمین و شازند، به ترتیب بیشترین سهم را در جذب گردشگر دارند.

حسینی خاطر نشان کرد: از جمله مواردی که مورد تاکید مقام عالی وزارت است، می‌توان به افزایش نظارت بر عملکرد مراکز گردشگری و تفریحی در راستای رعایت شئونات اسلامی از سوی گردشگران و همچنین ساخت، تجهیز و نظافت بهداشتی سرویس‌های بهداشتی مراکز هدف گردشگری در استان‌ها اشاره کرد که از ابتدای سال‌جاری افزایش دو برابری نظارت‌ها را در این حوزه داشته‌ایم.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی تصریح کرد: در استان مرکزی 17هتل، 30 اقامتگاه بوم‌گردی، 24 سفره‌خانه سنتی، 22 مجتمع گردشگری و تفریحی و بیش از 50 خانه مسافر فعالیت دارند که به گردشگران خدمات ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051901002

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha