اجرای پروژه تکمیل کمپ گردشگری آق امام در بوئین‌زهرا قزوین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین گفت: پروژه تکمیل کمپ گردشگری آق‌امام در شهرستان بوئین‌زهرا از محل اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهوری به استان درحال اجراست.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: این کمپ گردشگری در بوستان آق‌امام بوئین‌زهرا در زمینی به مساحت دو هکتار واقع‌ شده و پروژه تکمیل این مجموعه  با اعتبار 18 میلیارد ریال درحال انجام است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود: بخشی از اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهوری به قزوین و بخشی از محل اعتبارات ملی و استانی اداره‌‎کل تامین شده است.

 او با بیان اینکه این پروژه در فاز اول 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: در 40 درصد باقی‌مانده از عملیات اجرایی این پروژه تکمیل دیوار محوطه، محوطه‌سازی، نصب در، تکمیل و تجهیز سرویس های بهداشتی و سوئیت ها در دست انجام است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین خاطرنشان کرد: این مجتمع از سه سوئیت اقامتی، مجموعه سرویس بهداشتی و نمازخانه و سکوی نصب چادر تشکیل شده و  پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051901016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha