لزوم معرفی تاریخ غنی کردستان توسط خبرنگاران

نماینده ولی‌فقیه در کردستان بر لزوم معرفی تاریخ غنی استان در سطح ملی و بین‌المللی توسط خبرنگاران رسانه‌های جمعی تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه جمعه 20 مردادماه 1402 در مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، گفت: مسئولان همواره مورد سؤال هستند و در موارد مختلف عملکردی، از آنها سوال می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان اظهار کرد: وقتی خبری از رسانه‌ای منتشر می‌شود دیگر نمی‌توان برگرداند لذا در انتشار اخبار و اطلاعات باید دقت کافی داشته باشیم.

او با بیان اینکه خبرنگار باید حقیقت را بیان بکند اما حق ندارد کتمان حقیقت کند، عنوان کرد: خبرنگاران مواظب بزرگنمایی و سیاه‌نمایی‌ باشند، انتقاد خوب است اما سیاه‌نمایی خلاف اخلاق است.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: ازدیدگاه ما، خبرنگاران در زمره نخبگان جامعه هستند و برهمین اساس باید دلسوزانه به مطالبه‌گری موضوعات جامعه بپردازند.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: ارائه تاریخ کردستان توسط خبرنگاران رسانه‌های باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و این وقایع را باید در رسانه‌های خود منتشر کنند.

او گفت: فیلم و سینما از مظاهر فرهنگ و هنر در جامعه هستند که متأسفانه رسانه تخصصی در استان کردستان در این زمینه وجود ندارد که ضرورت دارد این نقیصه برطرف شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه وطن‌پرستی در خبرنگار باید در اوج باشد، اظهار کرد: امیدوارم تمام خبرنگاران در راستای اعتلا و سربلندی ایران عزیز و شفاف‌سازی هر چه بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052101086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha