جلسه ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی در نصرت آباد تشکیل شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نصرت آباد از برگزاری جلسه ستاد مراسم اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، کریم بخش نارویی در تشریح خبر فوق اظهار کرد: جلسه ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات این شهرستان در سالن اجتماعات بخشداری نصرت آباد برگزار شد.

او افزود: در این نشست علاوه بر تاکید بر پرشور برگزار شدن مراسم اربعین حسینی در این منطقه به بیان برنامه‌ها و راهکارهای مورد نظر در این راستا اشاره و بر انجام وظایف تعریف شده دستگاه های ذیربط تاکید شد.   

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نصرت آباد در این جلسه از آمادگی این اداره در جهت انجام ماموریت‌های محوله برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم مهم و مذهبی خبر داد و گفت: همه ما در قبال برگزاری مراسم اربعین حسینی و جاماندگان حرم امام حسین علیه السلام مسئولیت داریم و باید برای برگزاری آن همپای مردم، هر چه در توان داریم به منصه ظهور بگذاریم.

نارویی تاکید کرد: در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم مقرر شد موکب پذیرایی در محل مسجد حضرت ابوالفضل شهر نصرت آباد برپا شود تا از۲۸ مرداد تا ۱۵ شهریورماه جاری به زائران خدمت رسانی کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052801521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha