خادمان دانش‌آموز مسئول پذیرش و راهنمایی زائران اربعین شدند

مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین حسینی استان قم با بیان اینکه بیش از ۲هزار خادم برای ایام اربعین ثبت نام کرده‌اند، گفت بخشی از خادمان، دانش‌آموزان هستند که مسئولیت پذیرش و راهنمایی زائران اربعین را برعهده دارند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، مهدی قربانی‌کرم با اعلام این خبر اظهار کرد: به صف کردن مسئولان، ثبت نام از خادمان، جمع‌آوری نذورات و گسترده شدن خدمات در اربعین از جمله ماموریت‌ها و چالش‌های بزرگ این کمیته است.

او افزود: نوع نگرش و استقبال مسئولان از حرکت مردمی اربعین در استان همانند دوران دفاع مقدس است و رسانه ها سهم بسزایی در همسو کردن نگرش‌ها و همراه کردن مسئولان دستگاه‌ها دارند.

قربانی‌کرم عنوان کرد: این قرارگاه از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در راستای خدمت‌رسانی به زائرین امام حسین(ع) آغاز ‌کرد و از ابتدای فعالیت تا سال ۱۳۹۹ در مصلای قدس قم به خدمت‌رسانی به زائرین اباعبدالله (ع) پرداخت.

او همچنین از آمادگی این کمیته برای دریافت کمک‌های مردمی خبر داد و گفت: خیرین عزیزی که می‌خواهند نذورات خود را به قرارگاه مردمی اربعین ارسال کنند، نذورات نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۲۴۳۴۰۰۷ واریز کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052901632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha