اجرای طرح کنترل بر فعالیت مراکز اقامتی ویژه اربعین حسینی در ایلام

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از طرح ویژه نظارت بر فعالیت هتل‌ها، خانه‌مسافرها و دیگر مراکز اقامتی استان ویژه اربعین حسینی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی برای رفاه حال زائران و مسافران ورودی به استان، این اداره‌کل با همکاری دستگاه‌های مرتبط اقدام به نظارت گسترده‌ای بر تمام تاسیسات گردشگری استان کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: این بازدیدها برای نظارت بر نحوه کیفیت خدمات به مسافران و نحوه برخورد با زائران، بهداشت واحدها و نظارت بر تعرفه‌ها انجام می‌شود.

شریفی با اشاره به فعالیت چشمگیر واحدهای مختلف برای ارائه خدمات بهتر به  مسافران و زائران در اربعین حسینی، از نظارت جدی بر فعالیت آنها خبر داد و گفت: این طرح در راستای حفظ سلامت مسافران و زائران اجرا می‌شود.

او تصریح کرد: خانه‌مسافرهایی که کیفیتی برتر و خدماتی بالاتر دارند، تقدیر می‌شوند و همچنین با خانه‌مسافرهای خاطی برخورد جدی و در خصوص ابطال پروانه‌های بهره‌برداری آنها اقدام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060100020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha