اقدام تخصصی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی در جذب سرمایه‌گذاران زیرساخت‌های گردشگری

مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اقدام تخصصی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی در جذب سرمایه‌گذاران زیرساخت‌های گردشگری خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، نادر زینالی گفت: آذربایجان شرقی یکی از مهم‌ترین استان‌ها در بخش گردشگری کشور است، چراکه به واسطه ظرفیت‌های خود مسیر توسعه گردشگری کشور را هموارتر می‌کند. در این راستا وزارت میراث‌فرهنگی نیز در تلاش است تا به برنامه‌ریزی‌های مدون، بسترهای لازم برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی را فراهم سازد تا به واسطه حضور در جوامع بین‌الملل، ظرفیت‌های این استان غنی بیش از پیش معرفی شود.

مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات وزیر میراث فرهنگی، تفویض اختیار به مدیران کل از جمله آذربایجان شرقی است که به دلیل موقعیت جغرافیایی آن و مجاورت با چندین کشور همسایه، این امکان را فراهم می‌کند تا به معرفی جامع‌تر ظرفیت‌های استان در کشورهای همسایه و تبادل تجارب توسعه‌ای گردشگری بپردازند.

زینالی اظهار کرد: عملکرد آذربایجان شرقی در برنامه‌های توسعه و زیرساخت‌های گردشگری نشانگر این است که تعامل با بخش خصوصی و تسهیل فعالیت آن‌ها در استان، به خوبی در حال انجام است و به همین سبب شاهد حجم قابل توجه سرمایه‌گذاری در بخش زیرساخت‌های گردشگری استان هستیم که با بهره‌برداری از آن‌ها تحولی بزرگ در مسیر توسعه گردشگری استان رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060500301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha