میز خدمت زوار و مکان ارائه خدمت به  گمشدگان در پایانه برکت ایجاد شده است

استاندار و رئیس ستاد اربعین ایلام از ایجاد میز خدمت زوار و مکان ارائه خدمت به گمشدگان در پایانه برکت خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۹ شهریورماه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران و پایانه برکت، با حضور در بین زوار اربعین از وضعیت خدمات‌دهی مطلع شد.

 استاندار ایلام سپس در نشست هماهنگی برای بازگشت زوار و کمیته حمل و نقل ستاد اربعین که با حضور داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برگزار شد بر کاهش مدت زمان ماندگاری زوار برای سوار شدن به اتوبوس‌ها در پایانه برکت تأکید کرد و خواستار افزایش تعداد تیم‌های نظارتی در این پایانه برای پایش مستمر شد.

بهرام نیا در ادامه افزود: میز خدمت زوار و مکان گمشدگان و اشیا گمشده زوار در پایانه برکت ایجاد شده است و باید تابلو مکان گمشدگان و اشیا گمشده زوار در اسرع وقت باید نصب شود.

رییس ستاد اربعین استان ایلام اضافه کرد: بازرسی و نظارت‌ها برای کاهش مدت زمان ماندگاری زوار در پایانه برکت تشدید شود و با توجه به افزایش حجم تردد بازگشت زوار باید همه خدمات در پایانه برکت به زوار ارایه شود.

بهرام نیا با اشاره حجم بالای تردد زوار در پایانه برکت، گفت: آب و یخ مورد نیاز در این پایانه باید توزیع و مکان استراحت زوار و نمازخانه‌ها از نظر تجهیز به وسایل سرمایشی به صورت دوره‌ای مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060900689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha