تحکیم جایگاه موزه فرش ایران در اولویت قرار دارد

مدیر موزه فرش ایران در دیدار با تولیدکنندگان و صادرکنندگان برگزیده فرش دستباف گفت: تحکیم جایگاه موزه فرش به‌عنوان پایگاه معرفی فرش دستباف ایران در اولویت نخست‌ قرار دارد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی موزه فرش ایران، مدیر موزه فرش ایران با حضور در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی فرش ایران با تولیدکنندگان و صادرکنندگان برگزیده فرش دستباف دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدجواد اینانلو شاهوردی مدیر موزه فرش ایران در حاشیه ششمین روز از سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی فرش ایران گفت: موزه فرش آیینه تمام نمای مهمترین هنر و میراث‌فرهنگی ایران زمین است و تحکیم جایگاه موزه فرش به‌عنوان پایگاه معرفی فرش دستباف ایران جزو نخستین اولویت من و همکارانم در موزه استو

او در ادامه افزود: موزه فرش ایران به‌عنوان یکی از اعضای «کنسرسیوم سیستم هوشمند تأئید اصالت فرش دستباف» در همکاری با استارت‌آپ چمروش و دانشگاه صنعتی امیرکبیر و چندین تولیدکننده برگزیده فرش دستباف برای نخستین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف حضور پیدا کرده است و در حال رایزنی با بازیگران اصلی فرش دستباف و جلب همکاری و مشارکت است.

مدیر موزه فرش ایران سپس از سالن‌های 35 و 38 بازدید کرد و در نشستی که با حضور با امیر قنبری نیا، احد عظیم زاده، عباس عرسین و ابوالفضل صادقی تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف برگزار شد، شرکت کرد.

اینانلو شاهوردی در این نشست با اشاره به برنامه‌ها و زمینه‌های همکاری، تصریح کرد: تحکیم جایگاه موزه فرش ایران بطور مستقیم و غیر مستقیم موجب رونق و توسعه بازار فرش دستباف خواهد شد و این امر با مشارکت نهادهای مرتبط، تولیدکنندگان و صادرکنندگان و همه علاقه‌مندان فرش دستباف ایرانی میسر می‌شود.

اینانلو.JPG

اینانلو-2.JPG

اینانلو-3.JPG

انتهای پیام/

کد خبر 1402060900703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha