دعوت از سرمایه‌گذاران با هدف توسعه گردشگری شهرستان آشتیان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: در راستای معرفی ظرفیت‌های واگذاری بناهای تاریخی برای توسعه گردشگری هئیتی 100 نفره از سرمایه گذاران بومی از ظرفیت‌های شهرستان آشتیان بازدید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، روز گذشته 10 شهریور ۱۴۰۲ هیئتی 100 نفره از سرمایه‌گذاران و خیرین بومی شهرستان آشتیان دعوت و از ظرفیت های سرمایه‌گذاری در حوزه میراث‌فرهنگی و اماکن تاریخی این شهرستان بازدید کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در این دیدار ضمن بیان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در منطقه، خواستار مساعدت، حمایت و مشارکت سرمایه گذاران در واگذاری آثار تاریخی و بازسازی و بهره‌برداری از سوی بخش خصوصی شد و گفت: این امر موجب توسعه بخش گردشگری است که امید داریم با استقبال سرمایه‌گذاران بتوانیم گام موثری در ایجاد تحول گردشگری در این شهرستان برداریم.

مرزبان افزود: در این دیدار از اماکن تاریخی شهرستان از جمله موزه میرزا حسن آشتیانی، حمام کهنه شهرستان آشتیان، آب انبار تاریخی میرزا رضا، آب انبار نایب، موزه نسخ خطی و سنگ دانشگاه، منزل تاریخی معتمدالایاله، آسیاب جفتی، منزل آیت اله میرزا حسن شیرازی بازدید شد و توضیات لازم در خصوص واگذاری این بناها به سرمایه گذاران داده شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061100726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha