تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری قزوین ویژه ایام اربعین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری و به‌طور ویژه واحدهای پذیرایی، مجتمع‌ها، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی و موکب‌های مستقر در مسیر تردد زائران اربعین حسینی در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: با عنایت به فرارسیدن ایام اربعین و به‌منظور نظارت بر عملکرد و فعالیت واحدهای گردشگری و کنترل نحوه ارائه خدمات به مسافران و زوار حسینی، طرح ویژه نظارت بر تأسیسات گردشگری، مجتمع‌ها و نمازخانه‌های بین‌راهی و سرویس‌های بهداشتی استان از اوایل شهریورماه به‌صورت ویژه آغاز شده و تا پایان این‌ ایام ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین اظهار کرد: در این راستا تأسیسات گردشگری شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، مجتمع‌های گردشگری و خدمات‌رسان، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و همچنین نمازخانه‌های بین‌راهی، سرویس‌های بهداشتی و موکب‌های مستقر در محورهای تردد زوار حسینی توسط بازرسان حوزه گردشگری اداره‌کل و نمایندگان دستگاه‌های صمت، دامپزشکی، بهداشت، ستاد اقامه نماز، تعزیرات، راهداری و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به صورت مشترک در حال انجام است.  

او افزود: در این بازدیدها نحوه ارائه خدمات و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه برای فراهم آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و زائران اربعین حسینی مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.

با اشاره به تداوم نظارت مستمر و تمام وقت بر این واحدها یادآور شد: امیدواریم با ارائه خدمات شایسته و کسب رضایتمندی زوار حسینی، انگیزه حضور دوباره آنان در استان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061300916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha