مرمت آثار تاریخی استان اصفهان سرعت می‌یابد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از تسریع درروند مرمت آثار تاریخی استان اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه 1402 نخستین نشست شورای معاونین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با حضور حمیدرضا محققیان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در این نشست گفت: نخستین سیاست من در آغاز فعالیتم، تکریم ارباب‌رجوع است، زیرا ما در یک سازمان فرهنگی فعالیت می‌کنیم و باید تمامی رفتارها و کردارهایمان بر اساس فرهنگ اصیل دینی و ملی ایران عزیزمان باشد.

او ادامه داد: با توجه به افزایش ۲۰۰ درصدی بودجه‌های مرمتی استان، تلاش داریم تا با اولویت‌بندی مناسب، بر مرمت آثار تاریخی استان تسریع بخشیم.

محققیان افزود: اگرچه نیازهای مالی ما برای مرمت آثار تاریخی در پهنه فرهنگی استان اصفهان بسیار زیاد است، اما تلاش می‌کنیم از فرصت پدید آمده استفاده کرده و در حد توان از آثار ارزشمند تاریخی استان حفاظت کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تصریح کرد: همکاری با نهادهای همسو و ایجاد همگرایی ازجمله سیاست‌های این اداره‌کل در ایام پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062001188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha