۲۶ شهریورماه آخرین فرصت ارسال آثار هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در رویداد ملی سه‌گام

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان سمنان گفت: آخرین فرصت ارسال آثار هنرمندان چرم برای شرکت در رویداد ملی سه‌گام ۲۶ شهریورماه است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سمانه سلطانی‌پور ضمن دعوت از هنرمندان چرم استان برای شرکت در رویداد ملی سه‌گام گفت: رویداد ملی سه‌گام سال جاری با عنوان پیوند طراحان و تولیدکنندگان چرم دست‌دوز در تجاری‌سازی تولیدات چرمی ایرانی نام‌گذاری شده و آخرین‌مهلت ارسال آثار توسط هنرمندان تا ۲۶ شهریورماه است.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان سمنان گفت: این رویداد از ۵ تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ در گالری مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تهران برگزار می‌شود.

سلطانی‌پور افزود: برگزاری مسابقه، برپایی نمایشگاه آثار برتر، نشست‌های تخصصی و تولید زنده از برنامه‌های این رویداد ملی است.

او با اشاره به اینکه این رویداد ملی، محلی برای معرفی هنرمندان، کشف استعدادهای جدید و نمایش آخرین دستاوردهای هنرمندان سراسر کشور است گفت: حضور هنرمندان چرم استان سمنان در این رویداد ملی، فصلی جدیدی را در ارتقای جایگاه هنرمندان چرم استان سمنان به‌عنوان استانی مطرح در ایران و جهان آغاز می‌کند.

او با تأکید بر اینکه از مهم‌ترین اهداف این رویداد آشنایی هنرمندان با یکدیگر، کشف استعدادهای نو در این عرصه و ایجاد فضایی برای مواجهه بی‌واسطه مخاطبان با آثار است، افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.mcth.ir و www.handmadeleather.art مراجعه کرده و با شماره ٣٣٣٠٠٠٧۵ داخلی ١۴٨ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062201343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha