مراسم افتتاحیه اردبیل 2023 موفق‌ترین برنامه بین‌المللی گردشگری در ایران بود

رئیس جامعه مراکز اقامتی استان اردبیل گفت: مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو موفق‌ترین برنامه بین‌المللی گردشگری کشور در سال‌های اخیر بود.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، جعفر بذری روز سه‌شنبه 28 شهریور ماه 1402 در نشست با استاندار اردبیل، گفت: به عنوان نماینده بخش خصوصی در حوزه گردشگری اعلام می‌کنم که مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل 2023 در سطح عالی برگزار شد و موفق‌ترین برنامه بین‌المللی کشور در حوزه گردشگری در سال‌های اخیر بود.

رئیس جامعه مراکز اقامتی استان اردبیل افزود: اکنون نیز نشست وزرای گردشگری در پیش بوده و لازم است که دوباره با همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی به بهترین نحو از این موضوع بهره‌برداری شود.

او تاکید کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی آن هم در شرایطی که ایران هراسی در بسیاری از نقاط دنیا وجود دارد بسیار با اهمیت است و با رونق صنعت گردشگری می‌توانیم امنیت کشورمان را در سطح دنیا نشان دهیم.

بذری با اشاره به لزوم تقویت بخش خصوصی در حوزه گردشگری ادامه داد: درحالی که استان اردبیل یک استان گردشگری است اما بخش خصوصی گردشگری در اتاق بازرگانی اردبیل جایی ندارد و باید تشکل‌های بخش خصوصی در استان تقویت شوند.

رئیس جامعه آبدرمانی‌های استان نیز در این جلسه گفت: در برنامه‌های بین‌المللی گردشگری باید روی برندسازی آب‌های درمانی استان تاکید بیشتری داشته باشیم چرا که آب‌های درمانی مزیت ویژه و متمایز استان اردبیل هستند.

رضا آستانی همچنین تاکید کرد: همایش گردشگری سلامت در قالب برنامه‌های رویداد اردبیل 2023 توسط اداره کل میراث‌فرهنگی استان و دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد که ما درخواست داریم در راستای این همایش خواص آب‌های درمانی استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشخص و اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062801615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha