از برگزاری همایش تا اجرای کارگاه‌های آموزشی در هفته گردشگری خوزستان

معاون گردشگری خوزستان از برگزاری همایش و کارگاه‌های تخصصی و جشنواره گردشگری خوراک در هفته گردشگری خوزستان در مهرماه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، جمال عامری‌نسب با بیان این‌که هفته گردشگری هرسال از پنجم مهرماه آغاز می‌شود، تأکید کرد: امسال سعی بر این شده تا برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای در این هفته برگزار کنیم.

معاون گردشگری خوزستان ادامه داد: بر همین اساس، چهارشنبه پنجم مهرماه ساعت ۱۶:۳۰ همایش روز جهانی گردشگری در هتل بین‌المللی پارس اهواز برگزار می‌شود و در ادامه روز پنج‌شنبه ششم مهرماه کارگاه آموزشی برای مدیران ادارات میراث‌فرهنگی و سایر ادارات شهر شوشتر با موضوع «توسعه گردشگری چرا و چگونه؟» از ساعت ۹ تا ۱۵ در دانشگاه آزاد این شهر برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: در همین روز همچنین کارگاه آموزشی «گردشگری دیجیتال» در خانه مستوفی از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ و کارگاه آموزشی با موضوع توانمندسازی مدیران دفاتر درخصوص «گشت‌های خارجی و ویزا» در سالن جلسات اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۷ برپا می‌شود.

عامری‌نسب عنوان کرد: در روز جمعه هفتم مهرماه دو کارگاه آموزشی را در برنامه داریم که شامل کارگاه «تولید محتوای برنده در گردشگری» با محوریت استراتژی، حکمرانی و پیاده‌سازی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ در سالن فنی و حرفه‌ای خوزستان، خواهد بود. همچنین بخش دوم کارگاه آموزشی با موضوع توانمندسازی مدیران دفاتر درخصوص «گشت‌های خارجی و ویزا» در سالن جلسات اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۷ برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری خوزستان بیان کرد: بازدید از بیمارستان‌های دارای بخش IPD و ویژه‌ برنامه خدمات‌دهی نابینایان به گردشگران در کافه تاریک تحت عنوان رستوران تاریک از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته ‌شده است که به ترتیب در ساعت ۹ و ۲۰ شنبه هشتم مهرماه برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: یکشنبه نهم مهرماه گشت طبیعت‌گردی «بازدید و تصویب مسیر دلفین‌ها» در ساعت ۹ صبح و «کارگاه آموزشی دهیاران» با محوریت تسهیل‌گری جوامع محلی از ساعت ۹ تا ۱۳ در محل سالن نفت شهر مسجدسلیمان برگزار می‌شود. همچنین کارگاه ظرفیت‌های گردشگری خوزستان با هدف معرفی آن توسط رسانه‌ها در مجموعه گردشگری ریتاج اهواز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ همین روز برگزار می‌شود.

عامری نسب گفت: دوشنبه دهم مهرماه "گشت گردشگری کودک" از ساعت ۱۷ در محیط ساختمان تاریخی و ثبت‌ملی اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان و کارگاه "گردشگری سلامت" با موضوع تازه‌ترین مفاهیم و قوانین گردشگری سلامت از ساعت ۹ تا ۱۳ برپا خواهد شد.

معاون گردشگری خوزستان اظهار کرد: اجرای ویژه‌برنامه "گردشگری خوراک" نیز در ساعت ۹ صبح سه‌شنبه ۱۱ مهرماه، پایان بخش برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خوزستان در هفته گردشگری ۱۴۰۲ خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402063101866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha