۸۰ گروه جهادی استان قم در ابعین حسینی خدمت‌رسانی کردند

معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: حضور ۸۰ گروه جهادی استان قم در ایام اربعین حسینی چه در مرز مهران، شهر نجف، طریق الحسین(ع)، کربلای معلی و چه‌ در خود شهر مقدس قم، بسیار موثر در فراهم کردن زمینه تسهیلات سفر زائران اربعین بوده که قدردان خدمت‌رسانی‌ها و تلاش‌های مخلصانه جهادگران هستیم.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، ابوالقاسم مقیمی شمگاه جمعه 7 مهر 1402 در آیین تجلیل از موکب‌داران جهادی استان قم در ایام اربعین حسینی که در سالن اجتماعات امام خامنه‌ای حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: گروه‌های جهادی بازوان توانمند نظام جمهوری اسلامی هستند که همیشه نبود امکاناتی و پشتیبانی دستگاه‌های اداری و اجرایی را جبران می‌کنند.

معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استاندار قم عنوان کرد: ما در مجموعه استان قم مخصوصاً در حوزه اعتبارات و امکانات محدودیت‌هایی داریم اما خیرین و نیکوکاران بسیاری در این استان مقدس هستند که در مناسبت‌های مختلف، اقدام به همراهی و کمک به دولت و مردم بدون هیچگونه چشم‌داشتی می‌کنند.

او تصریح کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که بسیج سازندگی سپاه استان قم در حوزه گروه‌های جهادی نیاز است که پیگیری کند، کمک به برنامه‌محورتر شدن حرکت‌های جهادی، توانمندسازی این گروه‌ها و هدایت به سمت تأثیرگذاری بیشتر در جامعه و بین مردم است.

معاون استاندار قم بیان کرد: امروز با تلاش‌های چندساله انجام شده، گروه‌های جهادی به‌عنوان حلقه‌های میانی، بین مردم و دستگاه‌های اجرایی استان قم هستند که بسیاری از امور بزرگ فرهنگی، اجتماعی و اجرایی در قم، با همکاری و همیاری گروه‌های جهادی و مردمی انجام می‌شود.

او ادامه داد: در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، نقش موثر و بی‌بدیل گروه‌های جهادی چشمگیر و دیدنی است؛ همچنین در موضوع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی طلاب و دانشجویان بسیجی با روحیه جهادی موفق عمل کردند.

جانشین ستاد اربعین حسینی استان قم خاطر نشان کرد: حضور ۸۰ گروه جهادی استان قم در ایام اربعین حسینی چه در مرز مهران، شهر نجف، طریق الحسین(ع)، کربلای معلی و چه‌ در خود شهر مقدس قم، بسیار موثر در فراهم کردن زمینه تسهیلات سفر زائران اربعین بوده که قدردان خدمت‌رسانی‌ها و تلاش‌های مخلصانه جهادگران هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070800474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha