زندانیان استان قم آموزش صنایع‌دستی می‌بینند

با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، زندانیان این استان آموزش‌های صنایع‌دستی را فرا می‌گیرند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم، در جلسه‌ای که با حضور معاون صنایع‌دستی این اداره کل و مسئولانی از سازمان زندان‌های این استان روز شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ در خانه تاریخی زند برگزار شد، مقرر شد آموزش‌های صنایع‌دستی به زندانیان و مددجویان استان قم ارائه شود.

در این جلسه با اشاره به اهمیت آموزش هنر و صنایع‌دستی به زندانیان و نیز اهمیت اشتغالزایی و درآمدزایی برای مددجویان، مقرر شد بر اساس برنامه‌ریزی مدون، آموزش‌های صنایع‌دستی به مددجویان این استان در ندامتگاه ارائه شود.

در این جلسه که معاون سلامت و اصلاح تربیت سازمان زندان های ساتان قم نیز حضور داشت، مقرر شد، از نیروهای موجود در ندامتگاه ها به عنوان مربی استفاده شود.

همچنین بر اساس مصوبات این جلسه، نظارت بر نحوه آموزش مربیان بر عهده اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم قرار گرفت و همچنین مقرر شد، قبل از شروع فرآیند آموزش، آموزشگران مورد توان‌سجنی قرار گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071501026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha