اولین آیین تکریم از مشاهیر و سرآمدان حوزه میراث‌فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز به کار اولین آیین تکریم از مشاهیر و سرآمدان حوزه میراث‌فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور امروز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: این همایش با هدف پاسداشت فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه فرهنگ و تاریخ استان برگزار شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان‌کرد: معرفی ظرفیت‌های تاریخی استان به نسل جوان در دستور کار جدی این اداره‌کل است.

طالبی‌پور تصریح کرد: چهره‌های ارزشمندی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و تاریخی  کهگیلویه و بویراحمد وجوددارد که نیازمند همکاری و تلاش مسئولان برای نشر آثار آنان است.

او ادامه داد: برخی از آثار هنرمندان و مشاهیر استان با هدف تولید محتوا متناسب با فضای مجازی تهیه می‌شود.

آیین تکریم از مشاهیر کهگیلویه و بویراحمد اقدام بزرگ فرهنگی است

سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی و امنیتی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: آیین تکریم از مشاهیر کهگیلویه و بویراحمد یک اقدام بزرگ فرهنگی و نقش بسزایی در معرفی فرهنگ و تاریخ استان دارد.

او بیان‌ کرد: مردم این استان در طول تاریخ در دفاع از کشور و آرمان های دینی زبانزد عام و خاص بوده است.

هاشمی‌مهر تصریح کرد: رتبه اول شهادت‌طلبی در طول دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت یکی از نشانه‌های تاریخ پرافتخار این استان است.

او ادامه داد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و حوزه دانشگاه این همایش‌ها در دیگر مناطق کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072501593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha