تجلیل از صنعتگران نمایشگاه صنایع‌دستی محله نیار اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با حضور در نمایشگاه صنایع‌دستی محله نیار از صنعتگران حاضر در این نمایشگاه تجلیل کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب عصر روز دوشنبه 24 مهرماه 1402 با حضور در سومین نمایشگاه و بازارچه صنایع‌دستی محله نیار ضمن بازدید از این نمایشگاه از صنعتگران حاضر با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در بازدید از این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه صنایع‌دستی در محله نیار از رونق خاصی برخوردار است برگزاری این نمایشگاه که با همت فعالان این حوزه اتفاق افتاده فرصت خوبی برای ارائه آثار صنعتگران است.

او تاکید کرد: این نمایشگاه با حضور صنعتگران در 22 غرفه و با ارائه آثاری در رشته‌های چرم، چوب، بافته‌های داری، گوهرشناسی، قلم‌زنی، طراحی سنتی، نگارگری، سوخت چوب و مجسمه سازی برگزار می‌شود و محصولات ارائه شده از تنوع بالایی برخوردار هستند.

محمدی ادیب ادامه داد: این نمایشگاه که از 18 مهرماه در محل امامزاده عبدالعزیز نیار کار خود را آغاز کرده با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان مواجه شده و تا 28 مهرماه علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402072501626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha