کارگروه توسعه گردشگری استان اردبیل تشکیل شود

استاندار اردبیل در جلسه ستاد تسهیل خواستار تشکیل کارگروه توسعه گردشگری استان با حضور تشکل‌ها و نمایندگان فعالان حوزه گردشگری شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، سید حامد عاملی شامگاه 25 مهرماه 1402 در جلسه ستاد تسهیل استان که با محوریت گردشگری برگزار شد، گفت: کارگروه توسعه گردشگری استان از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی و با حضور تشکل‌ها و نمایندگان فعالان این حوزه به منظور بررسی دوره‌ای مسائل گردشگری استان تشکیل شود.

استاندار اردبیل با تاکید به حضور خود در این کارگروه با توجه به اهمیت حوزه گردشگری، افزود: این کارگروه با تشکیل جلسات ماهانه در حضور اعضا و بررسی مشکلات و مسائل می‌تواند در روند توسعه گردشگری استان موثر باشد.

او همچنین ضمن بررسی پرونده‌های حاضر در ستاد تسهیل، تاکید کرد: ستاد تسهیل محلی برای رفع مشکلات موجود در مسیر فعالیت سرمایه‌گذاران با حضور سرمایه‌گذار و مسئولان دستگاه مرتبط است و ما در این ستاد تلاش می‌کنیم موانع پیش روی سرمایه‌گذاری را رفع کنیم.

در این جلسه ستاد تسهیل که با محوریت حوزه گردشگری برگزار شد استاندار اردبیل مشکلات تعدادی از سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری را با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط بررسی کرده و خواستار رفع موانع طبق مصوبات این جلسه شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072601669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha