لزوم رفع موانع سرمایه‌گذاری و تسهیل در حوزه گردشگری پایدار بانه کردستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت گردشگری پایدار و توسعه این بخش در شهرستان بانه تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، مهدی رمضانی روز شنبه 29 مهرماه 1402  در بازدید از منطقه گردشگری سورین بانه گفت: همه دستگاه‌ها باید برای فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری بانه تلاش و احساس مسئولیت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ضمن برشمردن قابلیت‌های بالقوه شهرستان بانه در حوزه گردشگری، اظهار کرد: این منطقه از لحاظ مناظر طبیعی و صنایع‌دستی ظرفیت بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد و باید برای تسهیل ورود سرمایه‌گذاران همت کرد.

او عنوان کرد: مردم این شهرستان به‌عنوان مرزداران همیشه درصحنه، پشتیبان انقلاب، آرمان‌های نظام و مقام معظم رهبری هستند و باید قدردان این مهم بود.

رمضانی در پایان سخنانش خواستار تلاش همه دستگاه‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم شهرستان بانه و توسعه اقتصادی و صنعتی در منطقه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان همچنین ضمن بازدید از حمام تاریخی مرزبانی، حمام خدری و قبرستان قدیمی این شهرستان در جریان وضعیت تملک و دیگر موارد مربوط به این آثار قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072901825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha