حضور فعال شرکت سیاحتی علیصدر در نمایشگاه بین المللی تبریز

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان گفت: شرکت سیاحتی علیصدر، در کنار دیگر فعالان گردشگری همدان از جمله گنج نامه، هتل باباطاهر و انجمن دفاتر گردشگری استان در نمایشگاه تبریز حضور یافت.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، کریم ملکی، روز 29 مهرماه ۱۴۰۲ در اخرین روز دومین نمایشگاه ملی گردشگری تبریز گفت: در این نمایشگاه که مورد استقبال گسترده مردم خوب استان آذربایجان شرقی بالاخص شهر تبریز قرار گرفت،  هتل باباطاهر، گنج نامه و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در غرفه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان و شرکت علیصدر در غرفه‌ای مجزا  در نمایشگاه تبریز از 26 تا 29 مهرماه  حضور  یافت.

مدیرعامل شرکت علیصدر افزود: معرفی ظرفیت‌های گردشگری، بالاخص غار علیصدر و مجتمع تفریحی توریستی عباس آباد همدان به  مخاطبان بین‌المللی و داخلی در این نمایشگاه در دستور کار قرار گرفت.

ملکی تصریح کرد:  در ایام برگزاری نمایشگاه، محتواهای معرفی  ظرفیت‌های  استان  بخصوص غار علیصدر و عباس آباد   به زبان‌های مختلف از جمله  انگلیسی، ترکی و عربی در قالب ارائه‌های کیوآرکد، اسلاید، ویدئو و تصاویر در نوبت‌های مختلف برای بازدیدکنندگان به نمایش درامد.

 او افزود:  در این نمایشگاه فعالان گردشگری از تمامی استانهای کشور و نیز کشورهای همسایه از جمله عراق،  کردستان عراق و ترکیه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080100016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha