سومین جلسه انجمن میراث‌فرهنگی شهرستان سرخه برگزار شد

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه از برگزاری سومین جلسه انجمن میراث‌فرهنگی شهرستان سرخه خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، حسن عربی گفت: سومین جلسه انجمن میراث‌فرهنگی شهرستان سرخه با هدف تبیین اهمیت میراث‌فرهنگی، بیان وظیفه اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه و تشریح نقش سایر دستگاه‌های اجرایی و ضرورت همکاری‌ در حفظ و احیاء میراث‌فرهنگی این شهرستان، روز شنبه ۶ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه افزود: در این جلسه در خصوص چگونگی برگزاری جشنواره گردشگری و فرهنگی شهرستان سرخه و شیوه‌های حمایتی برای حضور پررنگ این شهرستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و راهکارهای حفظ شیوه سنتی پخت نان چپاتی در شهرستان سرخه بررسی شد.

عربی گفت: سومین جلسه انجمن میراث‌فرهنگی شهرستان سرخه با حضور فرماندار شهرستان سرخه، مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه و دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته در محل فرمانداری شهرستان سرخه برگزار شد و در پایان از دهیار روستای لاسجرد، به‌پاس خدمات شایسته در حوزه گردشگری در سال ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080800401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha