چشم‌انداز آتی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر بررسی شد

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر گفت: در نشستی صمیمانه با شهردار ملایر در خصوص برنامه‌های مشترک کاری و چشم‌انداز حوزه‌های مرتبط در شهرستان ملایر بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، ابراهیم جلیلی گفت: روز سه‌شنبه 16 آبان‌ماه در دیدار با  فرجی شهردار ملایر درخصوص خواهر خواندگی ملایر و کوکند، جانمایی و پیگری انعقاد تفاهم‌نامه ساخت سرویس بهداشتی در بام ملایر، جشنواره روستای ملی مروار بافی و ساخت تندیس‌های مرتبط با این هنر در سطح شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر گفت: در این جلسه در خصوص زیرساخت‌های شهر ملایر به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران از جمله رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی بوستان های ورودی ملایر، بوستان ولایت، سیفیه، دریاچه، پارک معلم و نصب تابلوهای دسترسی و نصب توالت‌های فرنگی تاکید شد.

جلیلی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های شهرداری در حوزه گردشگری گفت: با شهرداری ملایر در بسیاری از زمینه‌های کاری تعامل خوبی داریم و انصافا زحمات شهرداری ملایر در زمینه جشنواره مبلمان منبت، اطلس سرمایه‌گذاری، برنامه‌ریزی و شرکت در نمایشگاه گردشگری تهران و ساخت مستند گردشگری ملایر جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081800931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha