توسعه گردشگری جزیره قشم با تأکید بر روستاهای ساحلی انجام شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در نشستی با فرماندار جزیره قشم خواستار توسعه گردشگری با تاکید بر روستاهای ساحلی شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز یکشنبه 21  آبان ماه 1402 در دیدار با فرماندار جزیره قشم به نقش بافت تاریخی لافت در هویت فرهنگی، تاریخی و دریایی جزیره قشم اشاره کرد و گفت:  تقویت خدمات در بافت تاریخی لافت، فرصت‌های اقتصادی را برای جامعه محلی ایجاد می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در ادامه بر توسعه گردشگری دریایی در روستاهای ساحلی تأکید کرد و افزود: روستاهای ساحلی به دلیل دارا بودن مناظر بکر و انواع جاذبه‌های اکو توریسم، از مهم‌ترین مکان‌ها برای توسعه گردشگری هستند.

او تقویت بوم گردی‌ها برای توسعه گردشگری روستاهای ساحلی را مهم دانست و اظهار کرد: تقویت بوم گردی‌ها، رونق گردشگری را به دنبال دارد و به‌تبع آن باعث رونق کسب‌وکارهای جوامع محلی می‌شود.

محسنی در بخش دیگری از سخنان خود بر نظارت بیشتر بر جامعه گردشگران تأکید کرد و خواستار مدیریت ورود و خروج مسافران و گردشگران به جزیره قشم شد و گفت: ورود و خروج مسافران و گردشگران باید به جزیره مدیریت شود و اینکه بدانیم در زمان پیک سفر چه مقدار گردشگر و مسافر به جزایر وارد می‌شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: مدیریت ورود گردشگران در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082101082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha