همایش سرمایه‌گذاری و سمینار گردشگری سلامت در اردبیل برگزار می‌شوند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری همایش سرمایه‌گذاری گردشگری و سمینار گردشگری سلامت به عنوان آخرین برنامه‌های رویداد اردبیل ۲۰۲۳ خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز دوشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۲ در جلسه با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: سمینار گردشگری سلامت با محوریت آب‌های درمانی و همایش سرمایه‌گذاری گردشگری به عنوان آخرین برنامه‌های رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: هر دو این برنامه‌ها با حضور میهمانان ملی و بین‌المللی برگزار خواهد شد و تلاش می‌کنیم این برنامه‌ها در قالب یک رویداد و طی دو روز در اوایل دی ماه برگزار شود.

او تاکید کرد: برگزاری تور اینفو در حوزه گردشگری سلامت و همچنین برگزاری نمایشگاه گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از جمله برنامه‌های جانبی این رویداد خواهد بود.

محمدی ادیب با اشاره به احصای فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان، ادامه داد: ۱۰ تا ۱۵ طرح منتخب گردشگری برای ارائه در همایش سرمایه‌گذاری گردشگری آماده می‌شود تا شرکت‌کنندگان با این طرح‌ها آشنا شده و فرصت سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها برای حاضران ارائه شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082201155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha