محلات تاریخی، حلقه وصل هویت و فرهنگ شهر قم هستند

عضو شورای اسلامی شهر قم، با بیان این که محلات تاریخی، حلقه وصل هویت و فرهنگ شهر قم هستند، گفت: ایجاد کمیته محلات کم‌برخوردار در شورای ششم ذیل این مهم است و مجموعه شورا دغدغه حل مشکل را دارد و مهم‌ترین مسأله، حلقه وصل مردم با دغدغه‌هاست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، حجت‌الاسلام مرتضی استقامت علی‌آبادی، با اشاره به این که مجموعه‌های فرهنگی کلانی در کشور در حال راهبری هستند، اظهار کرد: باید مردم در تصمیم‌سازی‌ها دخیل باشند و این اتفاق در محلات و مساجد رقم خواهد خورد.

عضو شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به این که همراهی مردم و استفاده از ظرفیت مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: به دنبال استفاده از پیشنهادها و انتقادهای مردم هستیم و تلاش می‌نماییم، راه حل‌ها را به صورت چهره‌به‌چهره اتخاذ کنیم.

او با اشاره به این که اصالت و هویت ما در محلات است و باید به محلات توجه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در این راستا کمیته محلات کم‌برخوردار تاسیس شده است.

استقامت، با اشاره به راه‌اندازی کمیسیون خانواده و بانوان، یادآور شد: نیمی از جمعیت شهر قم بانوان هستند و خانواده به عنوان کانون اصلی باید بیش‌تر مدنظر قرار بگیرد.

او با بیان این که اگر خانواده تقویت شود، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود، ابراز کرد: باید اولویت‌ها را شناسایی و ریل‌سازی اهداف و دغدغه‌های نظام را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402083001767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha