راه‌اندازی «انجمن خیرین میراث‌فرهنگی» خدمت به نسل‌های آینده است/ «انجمن خیرین میراث‌فرهنگی» خاطرات خوش «خیرین سلامت» را در دل مردم زنده می‌کند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی گفت: تشکیل انجمن خیرین میراث‌فرهنگی بسیار خوب است و در این باره می‌توان از تجربیات خوب مجمع خیرین سلامت استفاده کرد.

بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا، با اشاره به تشکیل انجمن خیرین میراث‌فرهنگی، اظهار کرد: ما در وزارت بهداشت، مجمع خیرین سلامت را راه‌اندازی کرده‌ایم و تجربیات و دستاوردهای خوبی را در این باره داشته‌ایم.

او افزود: وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در تشکیل انجمن خیرین میراث‌فرهنگی می‌تواند از تجربیات مجمع خیرین سلامت استفاده کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی ادامه داد: تشکیل انجمن خیرین میراث‌فرهنگی، اتفاق خوبی است که به همت مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انجام شده است.

او در پایان اظهار کرد: با بودجه اندک دولتی نمی‌توان آثار تاریخی و تمدنی کشورمان را سامان داد. مرمت این آثار برای ماندگاری و رسیدن به نسل‌های آینده ضروری است. لذا با تشکیل انجمن خیرین و تزریق سرمایه این دلسوزان قطعا روزهای خوب و درخشانی در انتظار میراث‌ پرافتخار کشورمان قرار دارد. تشکیل این انجمن در سال‌های آینده تاثیر خود را بیشتر از امروز نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090200085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha