توسعه گردشگری دریایی هیجان و شادی را به زندگی مردم هدیه می‌دهد/ حمایت مجلس از طرح‌های ساحلی

نماینده مردم مردم بابل گفت: دولت طی سال‌های گذشته کارهای بسیار خوبی در زمینه گردشگری دریایی و ساحل‌گردی انجام داده است که امیدواریم این اقدامات ادامه پیدا کند.

مهدی سعادتی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا، درباره ضرورت توسعه گردشگری دریایی، گفت: دریا منبع آب و سرشار از زیبایی و نشاط است. بدیهی است با هر امکانی اگر بتوانیم مردم را به دریا و ساحل نزدیک کنیم، هیجان و شادی را به زندگی شهروندان ایرانی پیوند زده ایم.

او ادامه داد: ایران پتانسیل بسیار زیادی در حوزه گردشگری با تنوع بسیار زیاد در شمال و جنوب کشور دارد که این موضوع در سواحل خزر کمتر مورد توجه قرار گرفته است. لذا یکی از درخواست های نمایندگان استان های شمالی این است که به توسعه  گردشگری دریایی مناطق شمالی هم توجه بیشتری شود.

سعادتی با اشاره به اهمیت احیا و توسعه گردشگری دریایی در کشور به لحاظ  اقتصادی و اجتماعی، تاکید کرد: یکی از دلایل عمده خروج ارز از کشور، مسافرت های برون مرزی ایرانیان به کشور های همسایه به قصد استفاده از امکانات گردشگری دریایی و ساحل گردی است، درصورتی که این پتانسیل در داخل کشور با طبیعت ناب ایرانی فراهم است.

نماینده بابل با بیان این که مجلس شورای اسلامی از توسعه گردشگری دریایی حمایت می کند، گفت: نمایندگان از گردشگری دریایی حمایت خواهند کرد و به نظر نمی رسد که این نوع گردشگری با موانع قانونی خاصی مواجه شود.

او سرمایه گذاری در حوزه گردشگردی دریایی را سودده و پر منفعت دانست و از مسئولان امر خواست تا موهبت ساحل گردی با کشتی در سواحل خزر، با چشم انداز بی نظیر کوه، جنگل و سرسبزی های پهناور، را برای مردم فراهم کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090500221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha