سربازان سپاه کربلای مازندران پس از پایان دوره آموزشی تسهیلات می‌گیرند

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، اظهار کرد: سربازان پس از پایان دوره آموزشی تسهیلات می‌گیرند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی سه‌شنبه هفتم آبان ۱۴۰۲ در کلاس آموزشی رشته‌های صنایع‌دستی که براساس تفاهمنامه منعقد بین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران و سپاه کربلای استان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با اشاره به مقدس بودن جایگاه سپاه در جامعه، اظهار کرد: سپاه کربلا همیشه حامی و پشتیبان هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران یکی از موضوعات و پارامترهای اصلی صنایع‌دستی را آموزش عنوان کرد و افزود: سطح این آموزش‌ها در سطح عمومی برنامه‌ریزی شده است.

ایزدی در بحث تفاهم‌نامه با سپاه کربلای مازندران، تصریح کرد: در بحث این تفاهم‌نامه با سپاه، به صورت رایگان به همه سربازان در رشته‌های منبت کاری، معرق و صنایع چوب آموزش داده می‌شود.

او ادامه داد: این آموزش برای خانواده‌های سربازان هم به صورت رایگان در محصولات چوبی، فلزی و رشته‌های صنایع‌دستی در دستور کار قرار دارد.

ایزدی افزود: پایان این آموزش‌ها پرداخت تسهیلات، صدور کارت شناسایی و پروانه تولید و ایجاد مشاغل خانگی پایدار و زودبازده ختم می‌شود تا بتوانند از این هنر با کمترین هزینه به یک شغل پایدار مثبت برسند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090700383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha