پایان عملیات احداث چشمه‌های سرویس بهداشتی عمومی روستای لرد خطیر کوه

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر از پایان عملیات احداث چشمه‌های سرویس بهداشتی عمومی روستای لرد خطیر کوه خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مهدی متقی گفت: به‌منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه، چهار چشمه سرویس بهداشتی در حدفاصل بین روستای هدف گردشگری چاشم و لرد خطیر کوه در کنار جاده اصلی ساخته شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر با شورای اسلامی و دهیاری روستای لرد خطیر کوه، تأمین زمین، انشعاب آب، برق و نگهداری از این سرویس بهداشتی با شورا اسلامی و دهیاری روستا لرد خطیرکوه است.

مهدی متقی با اشاره به اینکه وضعیت سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای بین‌راهی و دیگر اماکن، باید در شأن گردشگران باشد و این امر مورد تأکید مقام عالی وزارت متبوع است، گفت: نظافت کامل سرویس‌های بهداشتی، نصب کد شناسایی و شماره سامانه رسیدگی به شکایات، تعمیر شیرآلات فرسوده و... ازجمله اقداماتی است که در راستای بهسازی و سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در شهرستان مهدی‌شهر انجام‌ شده است.

روستای لرد خطیرکوه در بخش شهمیرزاد، شهرستان مهدی‌شهر و در ۴۰ کیلومتری شمال شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد واقع‌شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091400741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha