دومین پیش رویداد «ایران من، جان و جهان من» برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از برگزاری دومین پیش رویداد «ایران من، جان و جهان من» خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، هما خورشیدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اجرایی شدن رویداد «ایران من، جان و جهان من» در زمینه تولید محتوای گردشگری، دومین پیش رویداد عصر روز گذشته روز دوشنبه ۲۰ آذرماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان عنوان کرد: در این کارگاه آموزشی مباحثی پیرامون نحوه و ضرورت تولید محتوای مناسب، تولید محتوا با موبایل، به‌کارگیری هوش مصنوعی و ... برای حاضرین ارائه شد.

خورشیدی اظهار کرد: رویداد ایران من، جان و جهان من با همکاری مشترک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شکل گرفته و قرار است بعد از بررسی و انتخاب تولیدات ارسالی از سراسر کشور، با برگزاری کارگاه نهایی، نتایج در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران اعلام شود.

معاون گردشگری اداره‌کل نیز در این کارگاه به بیان مواردی نظیر ضرورت کاربر محور بودن و گردشگرمحور بودن محتواها، توجه به ایجاد حس خوب برای انتخاب مقصد، معرفی رویدادها و آداب‌ورسوم، معرفی گونه‌های گردشگری، صنایع‌دستی و هنرهای مناطق مختلف، انتخاب زبان خارجی بر اساس بازارهای هدف و ... پرداخت.

دومین پیش رویداد «ایران من، جان و جهان من» برگزار شد

دومین پیش رویداد «ایران من، جان و جهان من» برگزار شد

انتهای پیام/

کد خبر 1402092101127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha