کردستان با رویکرد نوروز و موسیقی در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران حضور خواهد یافت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان گفت: کردستان در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران و صنایع‌ وابسته، با عنوان نوروز و موسیقی حضور خواهد یافت.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد روز سه‌شنبه ٢١ آذرماه ١٤٠٢ در نشست هماهنگی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران که با حضور تشکل‌های گردشگری استان برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد فرهنگی ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان با بیان اینکه این نمایشگاه با رویکردهای گردشگری سبز و رویدادهای گردشگری برگزار می‌شود، افزود: استان‌ کردستان در این رویداد فرهنگی با تم نوروز و موسیقی حضور خواهد یافت.

او عنوان کرد: حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران فرصتی طلایی برای معرفی هرچه بهتر و باشکوه‎ تر ظرفیت ‎ها و جاذبه‎ های گردشگری کردستان است.

مهرزاد یادآور شد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ و هماهنگی میان بخش دولتی و خصوصی بتوانیم ضمن معرفی توانمندی‌های استان، زمینه جذب گردشگر به کردستان را بیش از پیش فراهم کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092101132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha