گردشگری استان یزد ظرفیت بالایی برای رونق اقتصادی دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد عنوان کرد: گردشگری استان یزد، ظرفیت بالایی برای رونق اقتصادی دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه نشست بررسی ظرفیت‌های گردشگری استان یزد با حضور محمد علی شاه‌حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری، مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور و سایر مسئولین برگزار شد و در خصوص رفع موانع و بهبود این صنعت در استان بحث و گفت‌وگو شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری عنوان کرد: استان یزد دارای مناطق گردشگری بسیاری است که لازم است صنعت گردشگری در این استان تقویت شده تا به رونق اقتصادی استان کمک شود.

شاه حسینی در پیرامون گردشگری و اهمیت این صنعت، اظهار کرد: صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین صنایع قابل توجه در دنیا است و با توجه به نقش و تأثیر آن در اقتصاد و شاخص تولید ناخالص داخلی، مورد توجه بسیاری از کشورها قرار گرفته است. این تأثیر کشورها و شهرهایی مثل یزد که دارای گردشگری هستند، قابل لمس‌تر است.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه نگاه مسئولان استان و همین طور کشور به گردشگری، نگاه توسعه پایدار گردشگری است، امید می‌رود با نگاه عمیق‌تری به این صنعت توجه شود و نقش پررنگ‌تری برای آن در اقتصاد استان و کشور در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092501358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha